Specjalista w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia
Komenda Powiatowa Policji w Mońkach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw obsługi sekretarsko-biurowej
- w Zespole Prezydialnym Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Mońkach
ul. Al. Niepodległości 7
19-100 Mońki
Miejsce wykonywania pracy:
- Mońki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie sekretariatu Komendanta oraz wykonywanie niektórych czynności w zakresie obsługi kancelaryjnej posterunku w celu zapewnienia obiegu dokumentacji w jednostce oraz obsługi kancelaryjno - biurowej Komendanta i jego Zastępcy
- wykonywanie obowiazków związanych z obsługą poczty specjalnej, w celu zapewnienia sprawnego obiegu dokumentacji
- ewidencjonowanie i kompletowanie przepisów służbowych w celu ich służbowego udostępniania i aktualizowania
- odbieranie przesyłek pocztowych z Urzędu Pocztowego i nadawanie przesyłek za pośrednictwem poczty w celu zapewnienia obiegu korespondencji
- przechowywanie akt ostatecznie załatwionych Komendanta i Pierwszego Zastępcy oraz sekretariatu w celu ich skompletowania i przekazania ich do składnicy akt lub brakowania
- pełnienie funkcji lokalnego administratora merytorycznego systemu informatycznego poczty specjalnej
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa, przed monitorem ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- podstawowy system czasu pracy 7.30-15.30
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na pierwszej kondygnacji budynku w części nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych, na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych,
- budynek nie jest wyposażony w windę,
- stanowisko wyposażone w komputer,
- nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej
- komunikatywność, współpraca, organizacja pracy własnej
- obsługa komputera
wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - 1 rok
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Termin składania dokumentów:
29-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Aleja Niepodległości 7
19-100 Mońki
Inne informacje:
Aplikacje przesłane droga elektroniczną nie będą rozpatrywane. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakres zagadnień obowiązujący na rozmowie kwalifikacyjnej będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku specjalisty - 1.911,32 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 670 37 05